Contact +32 (0) 3 297 11 08 info@elev8it.be 
Volg ons

 


Beheer van jouw bestaande infrastructuur of het opzetten van een volledig nieuwe omgeving? 

Patch management, monitoring, preventief handelen en/of optimalisaties!

Via een SLA contract, Take-Care packs of in regie?

Systeembeheer

Onze collega's staan in voor het beheer van jullie IT systemen. Zij zorgen voor de installatie van de nodige updates, upgrades en patches van alle operating systems. Zij volgen van nabij de bezetting van de servers en de vrije ruimte op de harde schijven op, om indien nodig proactief te kunnen ingrijpen. Daarnaast houden zij ook de performantie van je IT-infrastructuur in het oog en grijpen te gepasten tijde in om deze op een hoog peil te houden.

Outsourcing

Met outsourcing lijkt het alsof je een eigen systeembeheerder in dienst hebt. Deze kán maar hoeft niet op fulltime basis in dienst te zijn, en enkel alleen voor de tijd dat je hem effectief nodig hebt. Alle acties van onze systeembeheerders worden vastgelegd in dossiers, zowel in het systeem van de klant als in ons eigen systeem. Indien jouw vaste Elev8IT systeembeheerder verhinderd is dan zorgen wij ervoor dat de vervanger volledig wordt ingelicht. Wij bieden dit aan op uurbasis of vast tarief, afhankelijk van hoe vaak je een systeembeheerder nodig hebt. (bijvoorbeeld voor acht uur per maand of vier uur per week.)

Coaching

Heb je eigen IT personeel in dienst maar heb je tijdelijk extra IT-specialisten nodig? Of start je met een nieuw IT-project en ben je op zoek naar IT mensen met kennis van zaken die je daarbij kunnen ondersteunen en coachen? Ook hiervoor kan je een beroep doen op Elev8IT.

As a Service

365 dagen per jaar, 7 dagen per week en 24 uur per dag monitoring van servers, websites en intranet.

Elev8IT installeert een monitoring service die al je servers, websites en intranet dag en nacht preventief in het oog houdt en bij problemen de nodige personen per e-mail en/of sms kan verwittigen dat actie nodig is.

Bij urgente problemen neemt Elev8IT de nodige acties om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Indien nodig wordt hierbij beroep gedaan op de onderhoudsservices van de leverancier van de apparatuur.

Elev8IT stelt een disaster recovery plan op zodat op voorhand geweten is wat er allemaal dient te gebeuren in geval van grote problemen.

Support:

Helpdesk

Met vragen kan je tijdens de werkuren terecht op onze helpdesk via mail op support@elev8it.be of tel op 

De helpdesk is bereikbaar van 8u tot 17u. In geval van ernstige problemen buiten deze uren kan er naar het centrale telefoonnummer gebeld worden en zullen de nodige acties ondernomen worden.

SLA - Service Level Agreement contract

Geen budgettaire verrassingen. Je weet op voorhand hoeveel je betaalt, afhankelijk van je overeenkomst waarin duidelijk wordt omschreven wanneer je op welke diensten een beroep kan doen, eventueel zelfs in een 24/7 systeem.

Let us do it!

Wij hebben een team met kennis die je kunnen bijstaan met raad en daad en je ont-zorgen in alles rond ICT.

"Start met de klant - vind wat de klanten willen en geef het hen."

    Download onze presentatie "Systeembeheer"